Om vores canadiske eTA-behandling

Om vores canadiske eTA-behandling

Vi er en førende udbyder af eTA (electronic travel authorizations).

Official-Canada-eTA.com er et firma, der behandler rejsedokumenter og giver en række servicer til brugere og forretningsrejsende, der rejser til Canada.

Vi tilbyder en meget personlig betjening og fjerner stressen ved immigrationsproblemer. Vores visumeksperter er tilgængelige 7 dage om ugen.

Som anerkendt udbyder servicerer vi tusinder af kunder hver måned og tilbyder både råd og elektronisk kontrol og behandling af en række forskellige rejsevisumkategorier.

Vi ved, at det kan være svært og frustrerende at få et canadisk visum, når man skal have det fra et regeringsbureau, og vi har års erfaring med at rådgive om en række immigrationsproblemer, der kan medføre fejl eller forsinkelser i visumansøgningen.

Vores ekspertise og viden betyder, at vi er i stand til at identificere potentielle problemer, inden de bliver et problem, og vores kontrol- og indsendelsesservice giver rejsende tillid til, at deres ansøgning behandles af et professionelt team.

Vi har et venligt kundeserviceteam, som altid er tilgængeligt til at besvare ethvert spørgsmål og sikre, at der bliver taget hånd om ethvert problem, hurtigt og effektivt.

Vi yder en omkostningseffektiv og ligefrem service til kunder, der ikke selv ønsker at varetage regerings- eller ambassadeprocesser og søger en pålidelig og erfaringen agent til at handle på deres vegne.

Vi glæder og til at hjælpe dig og at sikre, at dine rejseplaner til Canada forløber glat.

Vores fordele

Ved at benytte os som din tredjepartspartner vedr. indsendelse og behandling af dit visum og eTA'er vil du opleve en række fordele:

  1. Hjælp med ansøgningen (tlf./e-mail) – tal til hver en tid med en fra vores venlige supportteam, som vil besvare ethvert spørgsmål.
  2. Kontrol inden indsendelse – undgå fejl og immigrationsproblemer ved at få vores eksperter til at kontrollere alle dine oplysninger og således undgå fejl og forsinkelser.
  3. Rette fejl – hvis du laver en fejl eller skal ændre eller opdatere noget, så kan vores team hjælpe dig.
  4. Intet gebyr – vi vil tilbageføre gebyrer, hvis ansøgningen ikke er blevet accepteret af den relevante udstedende immigrationsmyndighed.
  5. Øjeblikkelig fremfinding, til hver en tid – hvis du ikke kan finde dine bekræftelsesdokumenter eller autorisationsnummer, så kan vi finde dem til dig.
  6. Få de sidste nyheder om regelændringer – hvis noget ændrer sig, og det har indflydelse på din ansøgning, så vil vi give dig besked og lægge information op på vores site.
  7. Få en printet eksemplar af din autorisation – vi vil e-maile en PDF (printklar), så du altid har adgang til dine kerneoplysninger ved check-in og ved immigrationskontrollen.

De specifikke behandlingsgebyrer for vores servicer er vist på de relevante sider på sitet, og vores topservicer koster noget mere end at gå direkte til en regerings- eller ambassadesite. Dette skyldes alle de supplerende servicer og fordele, som du modtager, når du bruger vores topservicer.

Hvis du har spørgsmål til din ordre, bedes du komme i kontakt med os ved hjælp af følgende kommunikationsmetoder:

E-mail: support@official-canada-eta.com
Telefon: +1 877 715 7857
Post: 2202 S Figueroa St, Los Angeles, CA 90007