Leveringspolitik

Vores leveringspolitik beskrives for at forklare Dem, vores kunde, hvordan vi gennemfører behandlingen af ansøgningen, som tilbydes på vores hjemmeside.

1 - OFFICIAL-CANADA-ETA.COM er et privat, tredjeparts agentur, som behandler ETA-ansøgninger, og det er ikke på nogen måde tilknyttet Canada's regering.

2 - Vores service:

  • Indtastning og bearbejdelse af oplysninger i forbindelse med ansøgningen om en ETA Visa Waiver.
  • Behandling af ansøgningen og statusopdatering samme dag.
  • Bekræftelse af rejetilladelse leveret via e-mail.
  • Opdatering af oplysningerne i ansøgningen og statustjek i 2 år fra modtagelsen af ETA-tilladelsen
  • ETA-kundesupport via e-mail og telefon døgnet rundt.

3 - OFFICIAL-CANADA-ETA.COM afgiver ingen garanti for, at ansøgninger vil blive accepteret. Vi behandler kun oplysningerne i kundens ansøgning og integrerer dem i ETA-CIC-systemet.

4 - Kunden har ansvaret for at give gyldige og korrekte oplysninger i ansøgningen. OFFICIAL-CANADA-ETA.COM er ikke ansvarlig for afviste ansøgninger på grund af ugyldige eller ukorrekte oplysninger givet af kunden.

5 - Når ansøgningdataene er modtaget, har OFFICIAL-CANADA-ETA.COM 24 timer til at behandle ansøgningen og til at give kunden en statusopdatering. Der accepteres ingen krav på service for ikke leverede dokumenter med bekræftelser af rejsetilladelser inden for 24 timer efter, at kunden har afleveret oplysningerne. Kunden har krav på service, hvis han/hun ikke har modtaget et bekræftelsesdokument eller en statusopdatering efter 24 timer.

6 - Ansøgninger kan af forskellige årsager udsættes af CIC. I sådanne tilfælde vil en kundeservicemedarbejder kontakte kunden for at koordinere en mulig løsning. Det samme gælder, hvis en ansøgning bliver afvist.

7 - Tjenesterne som ydes i denne sammenhæng er forbundet med indleveringen af eTA-ansøgninger. Omkostningerne for bearbejdningen af ansøgninger omfatter samtlige servicegebyrer (op til 80 USD, afhængigt af ansøgerens bopæl). Vi er ikke tilknyttet hverken Canada’s regering eller ambassade. Bearbejdningsgebyret indeholder 7 CAD, som opkræves af Canada’s myndigheder for udstedelsen af din eTA. Du kan ansøge direkte via http://www.cic.gc.ca/english/visit/visas.aspVed at købe vores service, accepterer kunden at betale et servicegebyr for behandling af informationer samt assistance, herunder et gebyr på 7 CAD, som OFFICIAL-CANADA-ETA.COM betaler på hans/hendes vegne til told og grænsekontrollen og til den canadisk regering for ETA-systemgebyrer.

8 - Kunden autoriserer desuden udtrykkeligt OFFICIAL-CANADA-ETA.COM til at behandle hans/hendes ansøgningsdata og til at ansøge på hans/hendes vegne hos CIC-ETA-systemet ifølge vores politik om beskyttelse af personlige oplysninger og CIC's erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger på: http://www.cic.gc.ca/english/visit/eta.asp

9 - Kunden bekræfter, at han/hun er berettiget og har en lovlig tilladelse til at betale med det angivne kredit- eller betalingskort. OFFICIAL-CANADA-ETA.COM trækker et samlet gebyr fra det angivne kreditkort og kan ikke gøres ansvarlig for nogen som helst form for ulovlig brug af kreditinformationerne givet af kunden.

Når vores samme-dags-behandlingsservice er udført, hvilket inkluderer weekends og helligdage, leverer vi produktet til Dem udelukkende via e-mail.

Vi anbefaler eftertrykkeligt, at De tilføjer vores e-mail-adresse support@OFFICIAL-CANADA-ETA.COM til Deres hvidliste for at sikre, at vores e-mail ikke afvises på grund af en overfyldt indbakke.

PDF-filer kan læses ved hjælp af Adobe Reader, der kan downloades gratis.

Hvis De har spørgsmål om vores leveringspolitik, er De velkommen til at kontakte os via e-mail (support@OFFICIAL-CANADA-ETA.COM). Vi vil svare inden for 24 timer.

Vores bearbejdelsesservice anses for at være leveret til Dem, når den afleveres via e-mail. Vi anbefaler, at De laver en papirkopi af Deres rejsetilladelse, da nogle flyselskaber ønsker at se en kopi af den ved check-in.